Menu
mobile hero
Telefónica Czech Republic – O2
  • Nejmodernější služby na trhu mobilního připojení
  • Největším provozovatelem internetové TV v Česku
  • Služby využívá bezmála 8 milionů mobilních telefonů a pevných linek
Spočítat cenu
Poslední žadatel: Tomáš D., Liberec Tomáš včera ve 20:41 změnil mobilního operátora
Telefon:
800 02 02 02
Internet:
www.o2.cz
Hodnocení klientů 4/5 - 151 hlasů
  • Poskytuje nejucelenější nabídku telefonních a datových služeb na českém trhu
  • Možnost využít doplňkových služeb (písničky v mobilu, elektronické knihy...)

Telefónica Czech Republic – O2

O operátorovi

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb v Česku a rovněž dynamicky rostoucím operátorem, který své služby neustále inovuje a rozšiřuje. Byla první firmou, která umožnila široké veřejnosti videohovory a rychlé datové přenosy. Její služby jsou postaveny na nejmodernějších technologiích HSPA+ a LTE. Tuzemský trh výrazným způsobem pozměnila v roce 2013, kdy umožnila virtuálním operátorům vstup na trh a rovněž představila neomezené tarify FREE, které dosud na trhu neměly obdoby.

Dnes objednalo již 41 klientů
Neváhejte a přidejte se k nim i Vy!
Spočítat cenu


Časté dotazy

Výhodné mobilní tarify pro studenty, seniory a ZTP

Jestli jste studentem, seniorem či ZTP, tak pro Vás mobilní operátoři mají přichystané výhodné mobilní tarify. Ale vždy musíte zvážit, zda pro Vás není výhodnější využít běžný tarif, který v konečném důsledku přinese větší úspory.

Přečtěte si další často kladené otázky na téma telefonování.

Vyzkoušejte porovnání mobilních tarifů online.

Roaming

Potřebujte výhodné volání ze zahraničí a do zahraničí? Současné mobilní tarify nabízí balíčky právě pro Vaše potřeby. Je jich hned několik a u každého mobilního operátora se jejich nastavení výrazně liší. S výběrem správného roamingového balíčku a paušálu Vám rádi pomůžeme.

Rozdělezení volání v mobilních sítích v roce 2011

Rozdělezení-volání-v-mobilních-sítích-v-roce-2011

- zdroj: ČTÚ

Přečtěte si další často kladené otázky na téma telefonování.

Vyzkoušejte porovnání mobilních tarifů online.

SOLUS a databáze dlužníků

SOLUS je negativní databáze dlužníků, kterou mezi sebou vytvářejí například banky a mobilní operátoři. Ačkoliv to zákazník často ani neví, může se jeho jméno v této databázi nacházet. Znamená to pak, že mobilní operátoři Vám mobilní tarif buď nenabídnout vůbec, nebo budete muset zaplatit zálohu na volání. Ale nebojte se, se vším Vám můžeme poradit, pokud si mobilní tarif obejdnáte u nás na serveru Porovnej24.

Přečtěte si další často kladené otázky na téma telefonování.

Vyzkoušejte porovnání mobilních tarifů online.

Výpověď smlouvy v době závazku

Pokud využíváte mobilní tarif a uzavřeli jste závazek na delší dobu, tak jej můžete vypovědět. Výpověď závazku se liší u každého operátora a musíte počítat s tím, že po Vás mobilní operátor bude požadovat uhrazení jednorázové částky za předčasnou výpověď smlouvy. Často pro Vás může být výhodnější zaplatit tuto jednorázovou částku a pořídit si nový mobilní tarif, neboť i tak ušetříte.

Přečtěte si další často kladené otázky na téma telefonování.

Vyzkoušejte porovnání mobilních tarifů online.

Převod z předplacené karty na paušál

Svoje telefonní číslo, které využíváte na předlacené kartě, můžete převést na mobilní paušál jak u svého současného operátora, tak i u nového. Převod služby a telefonního čísla z předlacené karty na paušál trvá jeden týden až jeden měsíc.

Přečtěte si další často kladené otázky na téma telefonování.

Vyzkoušejte porovnání mobilních tarifů online.

Převod telefonního čísla

Při změně mobilního tarifu si můžete zachovat své současné telefonní číslo. Opouštěný mobilní operátor je ze zákona povinnen Vaše telefonní číslo uvolnit k přenosu k novému operátorovi. Tyto přenosy probíhají v pravidelných cyklech a celý proces přenosu telefonního čísla trvá jeden týden až jeden měsíc.

Vývoj počtu přenesených telefonních čísel

Vývoj-počtu-přenesených-telefonních-čísel

- zdroj: ČTÚ a mobilní operátoři

Přečtěte si další často kladené otázky na téma telefonování.

Vyzkoušejte porovnání mobilních tarifů online.


Certifikáty a ocenění O2

Telefónica Czech Republic má certifikovány systémy řízení kvality (ISO 9001:2008), ochrany životního prostředí (ISO 14001:2004), bezpečnosti a zdraví při práci (ČSN OHSAS 18001:2007) a informační bezpečnosti (ISO 27001:2005). Společnost získala i mnoho dalších ocenění, např. Recognised for Excellence udělené Evropskou nadací pro management kvality v roce 2006 nebo Podnik podporující zdraví udělené Ministerstvem zdravotnictví ČR v roce 2008.

Kde porovnáváme

Získejte výhodnější tarif a ušetřete!