Menu
mobile hero
AXA Assistance
  • Přední poskytovatel cestovního pojištění
  • Téměř 700 000 klientů
  • Více něž 15 let na trhu v ČR

Spočítat cestovní pojištění

Poslední žadatel: Tomáš N., Praha Tomáš včera ve 23:20 uzavřel cestovní pojištění do destinace: Itálie
Telefon:
225 021 111
Internet:
www.axa.cz
Hodnocení klientů 4/5 - 151 hlasů
  • Již 15leté působení na českém trhu je zárukou kvalitního a prověřeného poradenství
  • S více než 100letou zkušeností patří mezi 50 nejbezpečnějších bank na světě

AXA Assistance

O pojišťovně

Přestože Axa působí dojmem mladé firmy, na českém trhu působí již od roku 1998. V Česku začínala pod názvem Was YT a po několika změnách názvu se veřejnosti představila jako Axa. Zaměřuje se především na zprostředkovatelskou činnost - je totiž konglomerátem samostatně fungujících pojišťoven. Díky tomu je schopna každému klientovi nabídnout širokou škálu možností přímo na míru jeho situaci. Kromě životního a cestovního pojištění, pojištění automobilů a dalšího majetku se specializuje na poradenskou činnost v oblasti stavebního spoření, software a hardware.

Dnes objednalo již 50 klientů
Neváhejte a přidejte se k nim i Vy!

Spočítat cestovní pojištění


Informace

  • Obchodní jméno: AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
  • Sídlo: Hvězdova 1689/2a
  • Spisová značka: C 61910 vedená u Městského soudu v Praze
  • Telefon: 272 099 990
  • E-mail: office@axa-assistance.cz
  • Internet: www.axa-assistance.cz


Časté dotazy

Co je limit pojistného plnění u cestovního pojištění?

Limit pojistného plnění vyjadřuje maximální plnění pojišťovny při jedné konkrétní události. Pokud jsou náklady na léčení vyšší, než sjednaný limit, doplácí pojištěný zbylou částku ze svého. Limit pojistného plnění se sjednává při uzavírání pojistné smlouvy.

  cestovní pojištění   Srovnat ceny cestovního pojištění


Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

Kdy potřebuji speciální cestovní pojištění?

Při výběru cestovního pojištění se ujistěte, že jste vybrali takové, které kryje vaše aktivity, a to na místech, kde se budete pohybovat. Existují určité výluky z pojištění, na které je třeba se připojistit, nebo je pojišťovny vůbec nepojišťují. To jsou například místa s extrémními klimatickými nebo přírodními podmínkami, zeměpisně odlehlá místa nebo neosídlené oblasti. Vždy si ověřte, jestli vámi plánovanou aktivitu pojišťovna neřadí mezi sporty rizikové či nebezpečné. Ty je nutno si připojistit, některé nelze pojistit vůbec. Pokud jedete na běžnou zimní dovolenou a neplánujete přitom jezdit po nevyznačených trasách, u některých pojišťoven vám vystačí běžné cestovní pojištění, u jiných je třeba se připojistit. S tím vším vám pomůže náš srovnávač, kde zadáte vstupní parametry a on vám vyhledá optimální pojišťovnu.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

Jak se nejrychleji pojistit?

Vyberte si pojistku, která Vám nejlépe vyhovuje a úhradu proveďte online, platba kartou přes internet. Takto se můžete pojistit během několika minut a pojištěni budete platné ihned. Pojištění můžete tedy sjednat i těsně před odjezdem v našem kalkulátoru cestovního pojištění nebo dokonce i ze zahraničí.  Zadáte základní údaje o vaší cestě a získáte ihned přehledné porovnání nabídek jednotlivých pojišťoven. Zvolíte si některou z nich, vyplníte údaje o všech cestujících a obdržíte obratem pojistnou smlouvu na svůj e-mail. Pojistné můžete zaplatit kartou (on-line), bankovním převodem nebo internetovými platbami. Je to velice jednoduché a během několika málo minut získáte platné pojištění pro vaši cestu. Pojistná smlouva je platná od okamžiku provedení platby pojistného, rozhodující je datum připsání stanovené částky na účet pojistitele.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

Kdy nabývá pojistná smlouva platnosti?

Cestovní pojištění nabývá platnosti v den určený klientem, nejdříve však přijetím platby na účet pojistitele.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

Co cestovní pojištění většinou nezahrnuje?

Plnění v rámci soukromých zdravotnických zařízeních, asistenční službu, repatriaci neboli převoz zraněného sanitou či letadlem do ČR, spoluúčast a poplatky, které musí občan ČR platit ve stejné výši, jako občané jednotlivých zemí EU.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

Jaký je postup při odpovědnosti za škodu?

Svou odpovědnost za škodu bez souhlasu pojišťovny neuznávejte, vzniklou škodu neuhrazujte ani částečně, nepodepisujte žádný dokument, jehož obsahu nebudete rozumět, poškozeného informujte o svém pojištění a předejte mu kontakt na pojišťovnu. Snažte se zajistit písemná prohlášení poškozeného a případných svědků, zdokumentujte okolnosti škody (pořiďte např. fotografie).

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

Jaký je postup při škodě na zavazadlech?
  • Krádež zavazadel neprodleně ohlaste na policii a vyžádejte si protokol obsahující seznam odcizených věcí a okolnosti krádeže (čas, místo, způsob, …);
  • Při škodě na zavazadlech v ubytovacím zařízení požádejte písemně provozovatele o náhradu škody, převzetí žádosti si nechte potvrdit;
  • poškodí-li se zavazadla při přepravě, vyžádejte si od dopravceprotokol PIR či jiné věrohodné potvrzení.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

Jaký je postup při úrazu nebo onemocnění v cizině, když mám uzavřené cestovní pojištění?

Nejprve vyhledejte lékaře a tomu se prokažte pojistkou nebo informační kartičkou, která je důkazem toho, že jste pojištěni. Počítejte však raději s tím, že lékař, zejména soukromý, bude za ošetření požadovat peníze v hotovosti (většinou do částky cca 150 EUR). Na zaplacený obnos si nechte vystavit účet, který po návratu přinesete pojišťovně. Podobně je to i s účty za léky v lékárnách. Situaci lze řešit i tak, že ještě z čekárny lékaře zavoláte na kontaktní číslo uvedené v průvodní knížce k pojištění, a než se dostanete na řadu, je na faxové číslo zdravotnického zařízení zaslána garance platby a potvrzení o platnosti pojištění. Bude-li nutná hospitalizace, nemocnice se většinou sama spojí s asistenční službou nebo pojišťovnou. Obraťte se na asistenční službu vaší pojišťovny v jakékoli tísňové situaci, většinou je k dispozici odkudkoli ze světa 24 hodin denně.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

Potřebuji cestovní pojištění, když mám pojištění k platební kartě?

Je to jistější, protože záleží jen na bance, která kartu vydala, jaké služby klientům nabídne, a většinou má toto pojištění nízký limit krytí a je spojeno se spoluúčastí.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

Budu muset něco při ošetření připlácet, když mám veřejné zdravotní pojištění platné v zemích EU?

V každém státě existuje odlišný a složitý systém spoluúčastí a platí, že ve většině zemí EU se na ošetření budete muset finančně podílet (např. Francie - 30 % u lékařského ošetření, Itálie 100 % u léků, Dánsko - 100 % u ošetření zubů, Rakousko - až 9 EUR za den pobytu v nemocnici atd.). Podrobnosti o výši jednotlivých spoluúčastí zjistíte v Centru mezistátních úhrad.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění


Získejte levnější cestovní pojištění
od 7 Kč denně.