Menu
Místo, které je
přesně pro vás
Všechny vaše kalkulace, smlouvy a
údaje máte v klientské zóně
Stačí jen použít e-mail,
který jste zadali při srovnání
Doporuč a získej!
Pošlete to dál a vydělejte
Sdílejte svůj
odkaz
Kamarád
ušetří
Získá bonus
200 Kč
A vy vyděláte
peníze
mobile hero
Union pojišťovna, a.s.
  • Zaměření na jednotlivce i firmy
  • Spolupracuje s množstvím firem v oblasti cestovního ruchu
  • Slovenská pojišťovna, poskytující rozmanité produkty v oblasti cestovního pojištění, pojištění majetku firem a odpovědnosti
Spočítat cestovní pojištění
Poslední žadatel: Martin P., České Budějovice Martin včera ve 21:19 uzavřel cestovní pojištění do destinace: Chorvatsko
Telefon:
844 111 211
Internet:
www.unionpojistovna.cz
Hodnocení klientů 4/5 - 151 hlasů
  • Specialista na cestovní pojištění, široká škála produktů pro nejrůznější typy cestovatelů
  • Možnost přizpůsobit cestovní pojištění dle typu a délky cesty

Union pojišťovna, a.s.

O pojišťovně

Union pojišťovna je firma původem ze Slovenska, která je v současné době dceřinnou společností největší holandské pojišťovací skupiny Achmea. Jejím klíčovým produktem je cestovní pojištění, v této oblasti má dominantní postavení na trhu. V rámci této činnosti rovněž spolupracuje s množstvím cestovních kanceláří. Kromě této služby se zabývá rovněž pojištěním majetku firem a pojištěním odpovědnosti za škody.

Dnes objednalo již 3 klientů
Neváhejte a přidejte se k nim i Vy!
Spočítat cestovní pojištění

Informace

  • Obchodní jméno: Union poisťovňa, a.s.
  • Sídlo: Karadžičova 10, SK-813 60 Bratislava, Slovenská republika
  • Spisová značka:Odd. Sa, vl. č. 383/B Okresní soud Bratislava I
  • Telefon: 844 111 211
  • E-mail: union@unionpojistovna.cz
  • Internet: www.unionpojistovna.cz

Časté dotazy

Co je limit pojistného plnění u cestovního pojištění?

Limit pojistného plnění vyjadřuje maximální plnění pojišťovny při jedné konkrétní události. Pokud jsou náklady na léčení vyšší, než sjednaný limit, doplácí pojištěný zbylou částku ze svého. Limit pojistného plnění se sjednává při uzavírání pojistné smlouvy.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 

Kdy potřebuji speciální cestovní pojištění?

Při výběru cestovního pojištění se ujistěte, že jste vybrali takové, které kryje vaše aktivity, a to na místech, kde se budete pohybovat. Existují určité výluky z pojištění, na které je třeba se připojistit, nebo je pojišťovny vůbec nepojišťují. To jsou například místa s extrémními klimatickými nebo přírodními podmínkami, zeměpisně odlehlá místa nebo neosídlené oblasti. Vždy si ověřte, jestli vámi plánovanou aktivitu pojišťovna neřadí mezi sporty rizikové či nebezpečné. Ty je nutno si připojistit, některé nelze pojistit vůbec. Pokud jedete na běžnou zimní dovolenou a neplánujete přitom jezdit po nevyznačených trasách, u některých pojišťoven vám vystačí běžné cestovní pojištění, u jiných je třeba se připojistit. S tím vším vám pomůže náš srovnávač, kde zadáte vstupní parametry a on vám vyhledá optimální pojišťovnu.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 

Jak se nejrychleji pojistit?

Vyberte si pojistku, která Vám nejlépe vyhovuje a úhradu proveďte online, platba kartou přes internet. Takto se můžete pojistit během několika minut a pojištěni budete platné ihned. Pojištění můžete tedy sjednat i těsně před odjezdem v našem kalkulátoru cestovního pojištění nebo dokonce i ze zahraničí.  Zadáte základní údaje o vaší cestě a získáte ihned přehledné porovnání nabídek jednotlivých pojišťoven. Zvolíte si některou z nich, vyplníte údaje o všech cestujících a obdržíte obratem pojistnou smlouvu na svůj e-mail. Pojistné můžete zaplatit kartou (on-line), bankovním převodem nebo internetovými platbami. Je to velice jednoduché a během několika málo minut získáte platné pojištění pro vaši cestu. Pojistná smlouva je platná od okamžiku provedení platby pojistného, rozhodující je datum připsání stanovené částky na účet pojistitele.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 

Kdy nabývá pojistná smlouva platnosti?

Cestovní pojištění nabývá platnosti v den určený klientem, nejdříve však přijetím platby na účet pojistitele.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 

Co cestovní pojištění většinou nezahrnuje?

Plnění v rámci soukromých zdravotnických zařízeních, asistenční službu, repatriaci neboli převoz zraněného sanitou či letadlem do ČR, spoluúčast a poplatky, které musí občan ČR platit ve stejné výši, jako občané jednotlivých zemí EU.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 

Jaký je postup při odpovědnosti za škodu?

Svou odpovědnost za škodu bez souhlasu pojišťovny neuznávejte, vzniklou škodu neuhrazujte ani částečně, nepodepisujte žádný dokument, jehož obsahu nebudete rozumět, poškozeného informujte o svém pojištění a předejte mu kontakt na pojišťovnu. Snažte se zajistit písemná prohlášení poškozeného a případných svědků, zdokumentujte okolnosti škody (pořiďte např. fotografie).

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 

Jaký je postup při škodě na zavazadlech?
  • Krádež zavazadel neprodleně ohlaste na policii a vyžádejte si protokol obsahující seznam odcizených věcí a okolnosti krádeže (čas, místo, způsob, …);
  • Při škodě na zavazadlech v ubytovacím zařízení požádejte písemně provozovatele o náhradu škody, převzetí žádosti si nechte potvrdit;
  • poškodí-li se zavazadla při přepravě, vyžádejte si od dopravceprotokol PIR či jiné věrohodné potvrzení.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 

Jaký je postup při úrazu nebo onemocnění v cizině, když mám uzavřené cestovní pojištění?

Nejprve vyhledejte lékaře a tomu se prokažte pojistkou nebo informační kartičkou, která je důkazem toho, že jste pojištěni. Počítejte však raději s tím, že lékař, zejména soukromý, bude za ošetření požadovat peníze v hotovosti (většinou do částky cca 150 EUR). Na zaplacený obnos si nechte vystavit účet, který po návratu přinesete pojišťovně. Podobně je to i s účty za léky v lékárnách. Situaci lze řešit i tak, že ještě z čekárny lékaře zavoláte na kontaktní číslo uvedené v průvodní knížce k pojištění, a než se dostanete na řadu, je na faxové číslo zdravotnického zařízení zaslána garance platby a potvrzení o platnosti pojištění. Bude-li nutná hospitalizace, nemocnice se většinou sama spojí s asistenční službou nebo pojišťovnou. Obraťte se na asistenční službu vaší pojišťovny v jakékoli tísňové situaci, většinou je k dispozici odkudkoli ze světa 24 hodin denně.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 

Potřebuji cestovní pojištění, když mám pojištění k platební kartě?

Je to jistější, protože záleží jen na bance, která kartu vydala, jaké služby klientům nabídne, a většinou má toto pojištění nízký limit krytí a je spojeno se spoluúčastí.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 

Budu muset něco při ošetření připlácet, když mám veřejné zdravotní pojištění platné v zemích EU?

V každém státě existuje odlišný a složitý systém spoluúčastí a platí, že ve většině zemí EU se na ošetření budete muset finančně podílet (např. Francie - 30 % u lékařského ošetření, Itálie 100 % u léků, Dánsko - 100 % u ošetření zubů, Rakousko - až 9 EUR za den pobytu v nemocnici atd.). Podrobnosti o výši jednotlivých spoluúčastí zjistíte v Centru mezistátních úhrad.

Další často kladené otázky z okruhu cestovního pojištění

 


Získejte levnější cestovní pojištění od 7 Kč denně.