Home Credit - Časté dotazy
Kolik peněz mi půjčíte?
Rozsah poskytovaných částek se pohybuje od 10 000 Kč do 250 000 Kč.
Můžu v případě platebních problémů odložit splátku?
Ano, je možní si splátku odložit. Bezplatně to lze provést u klientů, kteří si sjednali službu Odklad splátek. Ti, kteří tuto službu nemají, si můžou splátku jednorázově odložit za poplatek.
Je možné půjčku předčasně splatit?
Ano, Home Credit umožňuje předčasné splacení. Za tento úkon nemusí platit žádný poplatek, ovšem je třeba, aby o této skutečnosti klient firmu předem informoval.
Co mám dělat, pokud nemám peníze na splacení půjčky?
V tomto případě je třeba začít jednat s úvěrovou firmou. Jestliže má klient sjednanou službu Odklad splátek, může ji využít. Pokud ne, může požádat o jednorázové odložení splátky. Jestliže má klient dlouhodobější problém s platební schopností, je možné se dohodnout na individuálním řešení situace.
Je nutné uvádět účel půjčky?
Tuto povinnost Home Credit nemá, klient si tedy může půjčit na cokoliv, aniž by musel důvod půjčky uvádět.
Musím u žádosti o půjčku dokládat příjem?
Tuto náležitost Home Credit nevyžaduje. Při žádosti sice výši svého příjmu žadatel uvádí, ovšem nemusí dokládat potvrzení o výši příjmu.
Jakým způsobem mi vyplatíte peníze?
Peníze žadatelům Home Credit automaticky odešle na jejich bankovní účet.
Informace
- Obchodní jméno: Home Credit a.s.
- Sídlo: Nové sady 996/25, Staré Brno, 602 00 Brno
- Spisová značka: B 4401 vedená u Krajského soudu v Brně
- Telefon: 800 700 761
- E-mail: info@homecredit.cz
- Internet: www.homecredit.cz